Brighton- Dunedin

26 februari 2017 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

Door naar Dunedin, een mooi stadje aan de oostkust van het Zuidereiland. Even de camper geparkeerd achter het station, en gelijk een foto gemaakt van de voorkant. Het was gezellig druk in Dunedin. We kwamen langs een koffietentje dat er zo leuk uitzag dat we er niet aan voorbij konden. Gerund door twee mannen die er zo mooi uitzagen dat ik gevraagd heb of ik een foto van hen mocht maken. Daar waren ze wel voor de vinden. Zie de foto van de twee mannen en zie ook de carrotcake op de toonbank. Daar missen twee stukken uit en dat klopt want die hebben wij opgegeten. Na de middag door gereden naar Otago Peninsula, een schiereiland. Op de punt zit een Albatroskolonie en die kon je bezoeken tegen betaling en dan mocht je achter glas kijken.
Daar hadden we niet veel zin in, achter glas kijken. Gelukkig vliegen die beesten en zijn ze vrij en heel soms vloog er eentje langs de parkeerplaats. Ook hier gold weer, geen mooie foto kunnen maken maar we hebben ze toch kunnen zien zonder betaling. We blijven echte Hollanders.
Daarna naar Sandfly beach waar we lekker genoten hebben van zon, zee en strand. Al moet je dat strand wel delen met, in het zand liggende, zeehonden.