Abel Tasman- Westport

16 februari 2017 - Westport, Nieuw-Zeeland

Op naar de westkust van NZ. Een lange rit met een aantal kleine stops, onder andere naar de langste personenhangbrug van NZ. Je kunt via die hangbrug de rivier de Buller oversteken.
Daarna door naar de kust bij Westport waar we nog net een plekje konden bemachtigen op een free camper site. Vlak aan het strand waar we ' s avonds konden genieten van een prachtige zonsondergang.
De westkust staat bekent om zijn wisselvallige weer met veel regen. Tot nu toe is het weer prima. Afwachten maar.

1. Jessie:
    17 februari 2017
    Hoi, vanuit Maastricht, ook een soort Down Under, wat een avonturen
    durven jullie aan, prachtig.
    De oefening thuis op de stille wateren heeft jullie wel enigszins
    geholpen denk ik, om dit aan te durven, heel goed.
    Lieve groet van Jessie.
  2. Marjan:
    17 februari 2017
    Wat een prachtige reis maken jullie. En wat een prachtige foto's . Stoer hoor kajakken op zee. Lieve groetjes uit Dronten.
  3. Anita:
    20 februari 2017
    Groetjes van ons Down Under.
  4. Anita:
    Ja Jessie, dat heeft inderdaad veel geholpen. Gelukkig hebben we straks een hele zomer om thuis de kajakken.