Palmerston-North - Napier.

6 februari 2017 - Napier, Nieuw-Zeeland

Nog vier dagen voor we de oversteek gaan maken naar het Zuidereiland. Afscheid genomen van Roland en Mirjam en op hun advies naar Napier gereden. Eerst langs Hastings en langs Te Mata peak. In Napier een free camper site gezocht en gevonden, direct aan de grote oceaan. Lopend Napier in gegaan. Een leuk stadje dat na een aardbeving is opgebouwd in Art-Deco style.

1. Adri Doelman:
    8 februari 2017
    Hi allebei, echt interessant om jullie belevenissen op deze manier te kunnen volgen.hartelijke groet!
    A-3
  2. Anita:
    9 februari 2017
    Hallo Adri, het is ook leuk om te doen. We hebben alleen weer problemen met het overzetten van foto's op de reislog. We hebben net een nieuw fototoestel en bij sommige instelling kunnen de foto's niet worden overgezet. We zijn druk bezig om de camera te leren kennen.
  3. Jessie:
    Hallo Zuiderlingen,

Wat is het bijzonder jullie reis te volgen. En de foto's lijken van een andere planeet.
    Tot nu toe wist ik niet goed hoe ik moest reageren, maar mijn helpertje
    heeft mij dat nu verteld. Jullie hoofden zullen wel goed vol zitten, met alle
    mooie dingen, die jullie gezien hebben. Ik zie vast nog wel een keer het
    fotoboek, dat jullie maken van deze reis.
    Blijf genieten en ik blijf jullie volgen. Lieve groeten van Jessie.