Mt. Ruapehu- Taupo

1 februari 2017 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Geslapen als een blok en bij het opstaan alleen wat stijve spieren. Dus om die stijve spieren los te maken een nieuwe wandeling uitgezocht naar  Mt. Ruapehu. In deze omgeving zijn film opnames gemaakt van de Lord of the Rings. In de film Mordor genoemd. Na 1,5 uur klimmen in het hoogste cafe van NZ pompoensoep gegeten. Terug mochten we gratis mee met de skilift, dat was een meevaller. Daarna zijn we terug gegaan naar Lake Taupo. We waren daar nog al overhaast vertrokken ivm de Tongariro tocht. In de omgeving van Taupo de Huka Falls bezocht. ' s Avonds een gratis overnachtings plaatsje gevonden in de haven van Taupo.

1. Nelleke Boeve-Hannessen:
    2 februari 2017
    De foto's zijn nogal zwart;).
  2. Laura:
    3 februari 2017
    Ja ik zie ook alleen zwarte foto's! Ik ben wel benieuwd naar het uitzicht op de berg uit het vorige verhaal haha.
  3. Anita:
    Geen idee hoe dat komt. Zo ineens zijn de foto's zwart en we kunnen maar niet vinden hoe dat komt. Er wordt aan gewerkt.