Cape Reinga

22 januari 2017 - Cape Reinga, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen vroeg opgestaan om met de " Dune Rider" (een vierwielaangdreven bus) via 90 Mile Beach naar de vuurtoren op  Cape Reinga, het noorderlijkste puntje van Nieuw Zeeland te gaan. Bij de Te Paki sand dunes met een wakeboard van hoge zandduinen gegleden. Weinig foto's gemaakt omdat we het te druk hadden met klimmen en dan glijden. Op de terug weg fish and chips gegeten. Weer een zonnige topdag.

1. Nelleke Boeve-Hannessen:
    22 januari 2017
    Ziet er mooi uit ...... goed voor jullie conditie en eventuele hoogtevrees.
    Lekker fish en chips mmmmmmm
  2. Anita:
    22 januari 2017
    Leuk die reacties. We moeten nog even kijken hoe we het beste kunnen antwoorden. Zo'n reisblog is leuk om te maken zeker met free WiFi.
  3. Laura:
    Mooi zeg pap en mam! Geniet ervan!
  4. Ingeborg:
    22 januari 2017
    Volgens mij zie ik er ook een lekker koud biertje bij.. het betere leven.. Geniet er van!
  5. Adri Doelman:
    Hi Anita en Roelof, interessant om jullie belevenissen op deze manier te kunnen volgen.