Auckland- Whangarei

20 januari 2017 - Paihia, Nieuw-Zeeland

De heenreis verliep zonder problemen. Weinig last van een jetlag gehad. Een nachtje in een hotel en toen de camperbus opgehaald. Na de uitleg en de boodschappen op pad. Het regende toen we uit Auckland vertrokken.

En dan op weg naar het noorden van NwZ. Dat links rijden is wel een beetje raar. Goed opletten, vooral op rotondes. De regen is gestopt als we Whangarei binnen rijden. Onze eerste overnachting doen we op een free campingsite in de vrije natuur. We trekken onze wandelschoenen aan en maken voor het donker wordt onze eerste wandeltocht.

1. Esra:
    20 januari 2017
    Ahhh top pap en mam :), de eerste beelden
  2. Wijtske:
    Hee hallo, nou Anita, je verteld al als een echte blogger ;) Prachtige foto's, vooral die waterval! Hier alles ok! Veel plezier!
  3. Nelleke Boeve-Hannessen:
    Hoi reizigers,
    Kijk de wandelschoenen al aan, zo ken ik jullie. Mooie foto's, en niet de olijven van de bomen plukken hé;). Jullie vrijdag zit er al haast weer op terwijl wij er aan gaan beginnen...... ff wennen #12tijdsverschil.
    #kijkaluitnaarhetvolgendenieuws
  4. Erik en Marjan:
    20 januari 2017
    Een goed begin is het halve werk, lekker genieten dus!