Hot Water Beach- Matamata

27 januari 2017 - Matamata, Nieuw-Zeeland

Eergisteravond schade opgelopen aan de camper. Op de weg lag een dode Possum, en bij het overrijden van het beest sloeg die tegen de vuilwaterafvoer van de camper. Weg afvoer, weg vuil water. Gebeld met het verhuurbedrijf en vandaag kon in Matamata een nieuwe afvoer geplaatst worden.  's Morgens eerst om hoog geklommen langs een waterval. Daarna de camper weg gebracht. We wilden in Matamata de Hobbit filmset gaan bekijken maar we zijn ons dood geschrokken van de prijs ( 120 euro voor twee uur, 2 personen) en hebben toen besloten om dit maar te laten vallen.  Toen de camper klaar was zijn we door gereden naar Rotorua.

1. Nelleke Boeve-Hannessen:
    27 januari 2017
    Ziet er goed uit⛱
  2. Laura:
    27 januari 2017
    Das vervelend met de camper maar snel opgelost! Veel plezier nog. Leuk ook die foto's steeds!
  3. Ingeborg:
    28 januari 2017
    maar niet meer over dooie beessies heen rijden :-)
  4. Anita:
    29 januari 2017
    Daar is geen ontkomen aan. Ze liggen met bosjes dood op de weg. Voor de NZ landers is het ongedierte waar ze heel graag van af willen. Niemand remt ervoor, in tegendeel. Ze zijn dus zelfs schadelijk als ze al dood zijn.:)
  5. Roelina:
    29 januari 2017
    gelukkig goed afgelopen. op zich lijkt het toch wel een lief beesje hoor ;-))