Christchurch- Dubai

6 maart 2017 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Onze laatste dag in Nieuw Zeeland. Op de camping ontbeten en de laatste kop koffie gedronken voor ons trouwe campertje.
De tassen ingepakt, de camper teruggebracht en ons laten afzetten op het vliegveld van Christchurch.
We maken ons op voor een lange reisdag(en). We vertrekken om 18:45 uur uit Christchurch en vliegen eerst naar Sydney, Australië . Een korte stop zou het moeten zijn maar in Sydney
lopen we wat vertraging op. Dan door naar Dubai. We vliegen met de nacht mee en het blijft al die15 uur donker tussen Sydney en Dubai. Rare gewaarwording, het besef van tijd ben je daardoor helemaal kwijt. Roelof en ik zaten niet naast elkaar, was ook niet meer te regelen. Er zat gelukkig alleen maar een gangpad tussen.
Slapen was sowieso al lastig in het vliegtuig en helemaal toen de mevrouw waar ik naast zat, ziek werd. Om die mevrouw wat meer ruimte te geven heb ik een andere plaats genomen. Ook leuk voor de contacten als je wisselt van plaats, kun je gelijk je nieuwe buurvouw uitvragen.